Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Soutěž
Autor: šedé (Občasný,Šéfredaktor) - publikováno 27.12.2013 (00:04:19)


 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 28.12.2013 > Drsňák vulgo Vousáč> ad1: to bude, to máš pravdu, počítáme s tím.

ad2: měl by to být obraz vkusu autorů Totemu - a předejít tomu, aby si nesoudní lidé hlasovali pro svá vlastní díla nebo se provozovali kamarádčofty: já na bráchu - brácha na mě, slouží právě ten redakční předvýběr, který je zčásti ovlivněn i množstvím doporučení jednotlivých děl. Mimochodem obdobné projekty jsou vždycky tak trochu slepenec (soutěž si ani neklade za cíl vytvořit nějakou stylově nebo temeticky ucelenou sbírku), ale když se podívám na díla, která byla doposud vybrána, nebojím se finálního výsledku.

ad3: souhlasím, s předmluvou se počítá. Ohledně toho elektronického vydání: taknějak se počítá s tím, že nový Totem bude umožňovat funkci vydání vlastní elektronické knihy každému zdejšímu autorovi svépomocí, a Sbírka Totemu by měla být tou první, ale nechci předbíhat. O novém Totemu se bavíme už tak dlouho, že je mi jasné, že to začíná být trochu trapné.

Díky za podněty i za hlasování.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli šedé
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Šéfredaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter