Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<Zpátky Big Deal
Autor: Max Bubakoff (Občasný) - publikováno 10.11.2003 (00:28:56)
Pokračování>


čtenář pro autora - 16.2.2014 > "René se velmi nervózně posadil do nabízeného křesla. Na křesle bylo vidět, že se na něm v minulosti nejen sedělo." Po těchto dvou větách se to nedá číst. Proč se René musel posadit VELMI nervózně? To se nemoh posadit jenom nervózně? A proč do nabízeného křesla? Nestačilo by jen do křesla? Ty seš Bočku HOVNO spisovatel. Snažíš se bejt tvrdej, ale seš měkkej jak hovno. "Na křesle bylo vidět, že se na něm v minulosti nejen sedělo." Zřejmě jsi chtěl napsat, že se tam i souložilo, ale takhle blbě by to nenapsal ani Havel. Dál už se to číst opravdu nedá. Ukážu ti, jak se to má psát.
---
René se nervózně posadil do křesla. Vybledlé fleky napovídaly, že nesloužilo jen k sezení.
---
Vem si z toho poučení. Možná si myslíš, že seš tvrdej jak Tarantinův pyj, ale ve skutečnosti seš nejměkčí českej spisovatel. Hlavně že název máš anglicky!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
 
Zpátky   
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 (19) 20 21 22 23 24 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter