Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kolaudace
Autor: František Vyrut (Stálý) - publikováno 20.3.2014 (17:29:35)


Jára z Opičí hory (Občasný) - 20.3.2014 > Františku, já jsem to čet dvakrát, abych pochopil, co chtěl básník (Frantík) vlastně říct, ale nepobral jsem to.

Jaroušek dostavěl dům, a teď se nám těšil, jak budou vypadat jednotlivé pokoje - a o ničem jiném to není! Nic, ale pranic, se tam NESTALO! Povídka by měla vyprávět nějakou příhodu, která něčím zaujme. Alespoň někoho. Tohle však nemůže bavit ani ty nejortodoxnější stavitele rodinných domků! Vždyť i ti by čekali (pokud by se odhodlali tvůj výtvor číst), že v něm o něco poběží.

Vsuvka se spolužáky měla být zřejmě osvěžením, ale působí spíše kontraproduktivně, a čtenáře, už tak zmateného, mate ještě víc.

Stojí tady, že máš zájem o hlubší kritiku; ale co tady ještě kritizovat? Nejstručnější - a v tomto případě asi i nejhlubší - kritika by zněla asi takto: JE TO O NIČEM!

Máš taky pěkný chaos v osobách (přečti si předposlední odstavec), ze třetí osoby přejdeš plynule do první, jako by se nechumelilo - kolik jsi měl těch piv, když jsi to psal?
Body: 1
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Jára z Opičí hory
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter