Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Mapy
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 7.7.2014 (22:24:22)


Mima (Občasný) - 9.7.2014 > ...silný text, silnější pochybnosti o "všem"... Každý je sám sobě filosofem a výzkumníkem svých krajin ... A jen málokdo na sebe zapomene... "... Nikdo neříkal, že to (ne)bude bolet...". Ale říká se to, "odjakživa"..., jen se neví jak moc, kdy,..., a koho víc... Připomnělo se mi podobenství..." Dva lidé na poušti..., poslední zbytky vody,..., jeden ji vypije všechnu potají... Druhý se ptá, "proč !!!???"..., odpověď..." protože jsem měl větší Žízeň..."..
Jen tak ulítám v myšlenkách..., a co duše, taky lítá ?
Nejdůležitější je chtít se ptát..., a slyšet odpověď, vidět znamení..., v ČB "filmu" vidět barvy, slyšet hudbu ve spánku..., ne se jen vidět, jak ji poslouchám.
"Já vím a znám"..., """ A JE TO !!!"""... Dík za stále ještě jen pootevřené dveře na témata:
..."Spor Srdce a Těla", "Rozum a Cit"..."Život a Smrt", "Světlo a Tma"...
Pojídám v klidu utopence, a nevím, co bude zítra.... Žít Jinou Přítomností je těžší, jsou důležitější věci.
Vzhůru do Země Čarodějů!!!,... nebo aspoň "obhlídnout" s rodinkou na týden moře...

Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Mima
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter