Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Artfull
Autor: Pollock (Občasný) - publikováno 12.7.2017 (23:25:09)


 Pollock (Občasný) - 14.7.2017 > čtenář> Moc si cením komentářů jako je tento protože jde o pochopení umění a jeho významu reaguju bezprostředně po návratu ze schůzky s jedním s galeristu a přesně co pises se do mě pokoušeli nacpat proto můžu jen potvrdit ze opravdu nejde dělat kompromis ..Ale vzhledem ke svému dosavadnímu životu můžu s klidem říct že me to ohrozit nemůže prostě protože jednak jsem vždycky tíhnul k minimalu jak v životě tak v tvorbě a i když se snažím udělat si jméno vím moc dobře ze moje tvorba me musí dalece přežít a proto se živím naprosto jinak a to obchody na hraně se zákonem protože ten balanc mj prostě odpovídá a vydělával jen přesně tolik kolik mě stojí ateliér a jídlo přičemž jsem i v tomto naprostý minimalista a jsem schopný utratit za jídlo třeba 50 kč denně ne protože bych neměl rád nebo nevěděl co je dobré ale zažil jsem jak luxus tak vůbec nic ani jídlo až jsem z hladu začal psát kuchařku a tím jsem ho zahnal a tyto návyky jsem si přenesl do života takže i když můžu mít to nejlepší nechci..místo toho jakmile mi pristane na účtu nějaká větší suma okamžitě běžím do antiku a utratim to za nákup umění které většinou ihned někomu daruji to je můj přístup takto chci podpořit ostatní umělce kteří si prostě na sebe vydělat neumí a taky svou tvorbou kterou nikdy úmyslně nevysponuju ale chci zaplavit levnou a kvalitní grafikou všechny dostupné galerie a jiné prostory tak aby byla dosažitelná pro širokou veřejnost tedy za minimum..proto mě peníze naprosto nemůžou ohrozit naopak jsem viděl co dokážou včetně toho ze ostatní umírali a já se vždy odrážel od naprostého dna tom reagují na slova o Van Goghovi taky jsem zazil snad všechny závislosti a hnal jsem je až na hranu života a smrti tedy nekoketoval jsem s nimi ale zkoušel co dokážu přežít a zjistit jsem stejně jako Ladislav Klíma ze téměř všechno až jsem si u kamarádů vysloužil přezdívku Kill Bill protože mě můžete stokrát zahrávat pod zem a já se vždycky vyhrabu ven proto na spousta lidí problém pochopit moji tvorbu protože hledají jako obsah příběh a já nabízím nejen spoustu příběhů ze života ale svůj život jako jeden velký příběh s tvorbu jako jeho přímý odraz už Protoze jsem většinu děl vytvářel za extrémních podmínek kdy by ostatní byli rádi ze sotva dýchají tehdy já se donutil poslední silou vůle vytvořit náročná díla jterey však mají svůj vlastní život a jsou samostatná jako já..pro dokreslení své duální povahy přidám třeba to ze jsem rád tiskne v bílých košilích Blažek jedny z nejdražších ovšem me fascinujich texturou a čistotou prsto od hlavy k patě zasrany od barev protožejsem je jednoduše nekupoval .. mám prostě konzumní návyky ale tak zotrocene že nikdy nejdu dvakrát stejnou cestou a nikdo mě nemůže nachytat na něčem co by se dalo nazvat navykem s tím pracují naprosto jinak ale to a další věci jsou na vedelmi dlouhé povídání a mám o cem povídat proto nemusím vymýšlet složitý koncept tím se stal můj život proto doporučuju navštívit mou výstavu nebo přímo mě v ateliéru kde se každý může přesvědčit ze ja kýče rozhodně nedělám a nikdy dělat nebudu i když je po mě chcou a právě proto.. o svém záměru dělat Prahu jako motiv bysme skutečně museli pohovořit protože je to pro mě otevřena věc na kterou si teprve utvarim názor stejně jako mi už v hlavě vznikají nové technologie a postupy které by to mohly unést a posunout dál směrem k umění ne ke kyci..snad jsem aspoň trochu odpověděl na Tvůj názor který je naprosto správný;)
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Pollock
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter