Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Léto s chladnou předsíní, zimu včetně sauny
Autor: nick2012 (Občasný) - publikováno 3.8.2017 (08:59:41)


Čtenář - 8.9.2017 >

... ... ... Posadili se spolu k vodě. ... ... ... (je v tom Všechno)


Plachá důstojnost? Asi to jde. Ale nemůžu mít všechno. Tak se aspoň budu dívat. Mlčky. Až tě potkám.


Jen bezdětní slyší, co nám potomci říkají.


Všechno se pořád chvěje. Jen tak jsme nesmrtelní. Ale jsme.


Nikdy bych nepřiznal, že se mi líbí. Vždyť se jí všichni ostatní kluci smáli. Ale učila nás matematiku a hlavně - geometrii! Proboha! Ta když vyprávěla o objektech s průchozím středem!


Lhát druhým by jsi se mohl odnaučit sama. Ale nelhat sobě, na to budeš potřebovat MĚ.


Při všem myšlení mysli pořád tak trochu na sex. Jinak to není myšlení.


Zamilovaní lžou nejmíň. Možná k tomu je dnes lásky nejvíc třeba. Víc než k množení.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter