Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Citát
Autor: zochrova (Občasný) - publikováno 13.11.2017 (13:18:43)


 čtenář náboženský fanatik - 20.11.2017 > P.V.Ctihodný> Jo a tohle mi taky vadí - že si myslíte, že jste sežral všechnu moudrost světa - já si to neuvědomuju jo? Že mám vztah s nějakým vaším bohem? To si teda fakt neuvědomuju, s vaším pánbíčkem nemám vůbec nic společného. Jinak všelijaké možné i nemožné sféry o mě ánunk mají a dobré síly už mi X krát pomohly, bez pomoci vyšších sil bych už s největší pravděpodobností asi nebyla naživu. Ale vyprošuju si, že si něco neuvědomuju, respektive že mám jakýsi vztah s vaším pojetím Boha, což jsou dva chlapi a nějaký divný duch - s tímhle fakt nemám vůbec nic společnýho.

A vaše vidění je teda takové, že za velké války může stop křesťanství jo? Originální vidění, to vám teda povím. A co taková třicetiletá válka? Naprosto stejně obludný konflikt, jen tehdy ještě nebyl Cyklon B a bombardéry a na světě bylo asi desetkrát méně lidí - jinak to bylo úplně stejně na blití. A to křesťanský papalášci ještě byli v plné formě.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter