Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Citát
Autor: zochrova (Občasný) - publikováno 13.11.2017 (13:18:43)


 čtenář náboženský fanatik - 26.11.2017 > P.V.Ctihodný> Když jste takový znalec toho křesťanství, tak co to je tedy dědičný hřích? Nikdo to nijak nedokáže specifikovat. Neposkvrněné početí má být tedy sex dvou lidí nezatížených dědičným hříchem? Chápu to dobře? O.K., pak už zbývá jenom vědět, co to je dědičný hřích :-) Jíst jablka ze stromu poznání je sice hezká metafora, ale prakticky to nedává žádný smysl.
Co se týká těch počátků křesťanství, tak tam muselo křesťanství vypadat úplně jinak, než to, co z toho později udělala politická garnitura. Když jste ochotný zemřít za nějakou víru někde v koloseu, tak to už musíte být ve stavu, že ta víra je pro vás absolutní pravda, nemáte kam uhnout a ne že jako současné křesťanství má lilion děr a nesmyslných tezí, které se dají obhájit jen křečovitě se zavázanýma očima. Údajně se tou dobou věřilo v reinkarnaci, což by dělalo z křesťanství třeba i smysluplný koncept a odráží to i můj názor, že Ježíš prostě a jednoduše přinesl z Indie buddhismus a "přeložil" to do našeho chápání. Pak bych chápala první křesťany, že se nechají sežrat lvy, protože jim jejich víra dává silný smysl a nemají kam uhnout.
To, co se s tím stalo později, je jen a jen smutné, jak se do něčeho vloží mocipáni, je z toho blivajs.
Nejsme zrovna církevně věřící národ. Nikdy jsme nebyli. Katolíky jsme rádi neměli, prostě křesťanství se tu u nás rozpíná násilím a jakmile se s tím přestalo, tak po černoprdelnících už nikdo netouží. V 10. století byla genocida původně věřících slovanů, pak se to tu dvě tři století jakože drželo, pak Hus a Žižka a od té doby to všem leze leda tak na nervy. Za to nemůlže komunismus, za to může křesťanství samotné, že je hloupé, nekoncepční, zastaralé - kdyby ho lidi chtěli, tak to žádný komunismus nezastavil. Je to prostě hloupá blbina, složitá a nesmyslná.
Nakonec i zaplaťpánbů za ten "teror a vymývání mozků", Lenin měl pravdu, náboženství je opium lidstva.Díky Bohu, že už tu kravinu spláchl čas.
Církev je plná buzerantů, je jich tam víc než v muzikálech. Normální chlapi do církve nelezou.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter