Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Citát
Autor: zochrova (Občasný) - publikováno 13.11.2017 (13:18:43)


 čtenář náboženský fanatik - 30.11.2017 > Daisy2> Máte pravdu, že názor jsem si nějaký utvořila, ostatně vy taky, a ta duchovní přesvědčení se nedají a vlastně asi ani nemají nějak násilím někomu vyvracovat - každý to má prostě jinak, každému vyhovuje něco jiného. Já skutečně nevěřím v Ježíšovu smrt na kříži, tím pádem ani v jeho zmrtvýchvstání, protože okolnosti tomu chtěly, že byl na kříž daný v pátek a v sobotu se nekřižovalo, tzn., byl na kříži krátkou dobu na to, aby doopravdy zemřel. Pak údajně odešel na východ. Nijak to však nesnižuje to, jak statečně a velkoryse se choval - všem odpustil, řekl, že nevědí co činí a prosil Boha o jejich záchranu. Toho by neosvícený člověk nebyl schopný, tohle dokáže jedině skutečně duchovně probuzený člověk s hlubokým soucitem. Nijak tím nechci snižovat význam Ježíše a ani nijak nezpochybňuju to, že uměl zázraky. Věřím, že hmota se chová podle informace a tedy jestli je někdo nebo něco schopno vyvinout tak silnou myšlenku - informaci - energie se tomu podřídí a nakonec i hmota - ostatně o fungování fyzikálních záležitostí toho víme ještě málo, třeba se dost dobře neví, co je to čas atp. Takže nemám problém s tím, že Ježíš konal zázraky. Ale nevěřím na biblický výklad tehdejších událostí. Nicméně bych podotkla, že v dějinách mnoho lidí zažilo daleko větší krutosti, než Ježíš Kristus a jeho utrpení na kříži rozhodně nebylo největší v dějinách - i když viset na kříži musí být jistě velice bolestivá a mučivá záležitost. Je fakt, že dodneška je to stigma naší civilizace - proč proboha chceme zlikvidovat hlavně nějaké svaté?
Jinak nějakou pokoru vůči Bohu, vesmíru člověk musí vykazovat - já to beru jako věc ega, spíš po východním vzoru, že je nutné ukáznit ego, jinak člověk šťastný prostě nebude, tomu rozumím - něco mi do určité míry funguje, něco třeba na míru nestačí, něco ji překračuje - víte, na světě je sedm miliard lidí a těžko se dá předpokládat, že těch cca 5 miliard nemá šanci na duchovní vývoj a spokojenost, když nejsou křesťané.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter