Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Citát
Autor: zochrova (Občasný) - publikováno 13.11.2017 (13:18:43)


 čtenář náboženský fanatik - 2.12.2017 > Daisy2> O Africe vím, tam se původní obyvatelstvo na křesťanství chytá, proč ne, původní duchovnost je pojatá jako šamanská tradice nejspíš, takže křesťanství je civilizovanější forma, pokrok. Jen by je neměli tolik ponoukat, ať se množí jak králíci, protože to do budoucna nevěstí nic dobrého, brojení proti kondomům v Africe není prostě dobrý nápad.
Mě evropance bez šamanských tradic zase pomohly východní filosofie, protože křesťanství mě neoslovilo, přišlo mi nelogické a k přirozenému životu nepřátelské, jednak věčným oslavováním mrtvoly na kříži a jednak tezí jednoho života. Přílišnou vážností, celibát kněží atp., prostě ne. Filosofie se v současnosti šíří rychleji, než dřív, každý si může vybrat, co mu vyhovuje. Je lepší žít podle toho, k čemu tíhnu a čemu rozumím, než nějakou přikázanou filosofií. Prostě to má každý jinak. Souhlasím s vámi, že podstatné je svědomí, to j zřejmě ten hlavní činitel při nějakém posmrtném soudu. Svědomí ví i to, co si nechceme přiznat. A myslím, že křesťan nekřesťan, je to pro všechny stejné.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter