Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
TALENT
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


čtenář JUST - 4.12.2017 > Vracím se teď k tvé poezii každý den. neuvěřitelně silně mě posiluje, ve dnech pracovního volna a ve dnech pracovního klidu. Uleví se mi, když vim kde najít jistotu. A lásku. A sex, a všechno krásné, co jen ty tak skvěle umíš. ano, hlavně lásku. kolik jsi mě toho jen naučil, a vůbec ti nevadilo, že se jmenuju václava. často stojím před tvým domem a toužím po tobě. ale nevejdu dovnitř, krok neudělám, mámod tebe ještě od posledka rozervanou kundu až k pupíku. taky bych ti měla přinést to vapraný prádlo, ale máma řikala, že ti to už prát nebude, že se to mám sama naučit, ale já mámu ukecám aby to dělala dál. moje máma je strašně blbá. víš co dělá? normálně píše něco na facebook. já se jí na to jednou podívala, když si šla udělat kafe a ony to - básně! Kráva. přitom když jsem ji tebe doporučovala, kráva, jako normální kráva tonečetla, kráva jedna. ale já tě čtu. a budu číst. a budu psát pochvali, rptože si prostě julián, takovej sytyr. tudle jsem tě viděla na trojmotorce, ne se sajkou, neřikej žádný pičoviny ty kokte, trojmotorka ne asi, tři za sebou, ty a pak dvě nahatý holky. jednu jsem poznala, ta, co se podobala ivetě bartošový, víš kterou myslim, co taky četla tvoje básně, jen nešlo rozlišit, jestli je čte popředu nebo pozadu, měla něco z hubou myslim. tak zas něco napiš, já ti zas odpovim, protože jsi básník a jako takový - máš rád lidi. to jsem ještě nikde na internetu nečetla člověka zmrda jako ty, co by měl víc rád lidi.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter