Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
MODRÉ BODLÁČKY
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 j.f.julian (Stálý) - 17.12.2017 > čtenář> lidská Malost čiší z tvých komentářů ať je schováváš pod různé nicky. COPA TO? Závist je nejhorší vlastnost co znám! Nesuď lidi dle sebe, ty jsi nic neprožila, tak nesmí nikdo jiný.? Ty nemáš známé, tak jiný také ne? Nikde jsi nebyla, tak nevěříš, že někdo byl? Ale, ale, chudáčku malá, přijmy nabídky od hochů, které jsou zde a uvidíš, že budeš mít najednou o čem vyprávět!!!!!
On tvůj problém je širší-ty nemáš fantazii, nemáš slovní zásobu, takže i když zažiješ famózní grupáček, stejně vzhledem ke své Malosti a omezenosti si to neužiješ a nebudeš mít o čem vyprávět. A že znám mraky lidí? To, že nevěříš svědčí o tvém maloměšťáctví, já na rozdíl od mnohých žen jsem o to nestál, život mě tam zavál, to, že inklinuji k umění, a především nezávidím, protože závistivce nemá rád NIKDO, holubičko nečesaná. Je hrozně smutné čísti Tvoji Malost, ale vím, že pomoci ti nemohu...
A navíc, ty vůbec netušíš, že existuje řada, pro tebe nedosažitelných celebrit, které obdivují mě a měnili by své životy s mým, ale ta jména ti říkat nebudu-neunesla bys to, když teď už skáčeš 2 metry vysoko závistí.
Jednu radu ti dát však mohu-přečti si mé knihy, drž ústnici a dlouze o každém slovu přemýšlej! Třeba se ti rozsvítí a nebudeš-li mým zážitkům, básním věřit? Hledej chybu ve své Malosti, ale především u sebe' Sice platí pořekadlo-co oči nevidí, to srdce nebolí, ale ty si ho pleteš s tím neplatným-co oči nevidí-to se nikdy nikomu nestalo, to neexistuje

V 15ti letech jsem si řekl, že Život nechci prožít jako většina průměrných a udělám pro to vše. To, že ještě žiji je věcí náhody, osudu ap, nicméně na jedno jsem neskonale pyšný a to sotva vydýcháš... Prožil jsem víc než tisíc tobě podobných, ale jen já vím, že není o co stát, NIKDO jiný!
Děvenko nevzhledná, je to jako s penězi.
Každý je chytrý, že by o tolik peněz, co já. nikdy nepřišel...
Já jim na to říkám, kdo tohle říká, tak by především nikdy tolik peněz nevydělal!
Řekl jsem ti nyní mnohem víc než jsem napsal, ani si to nezasloužíš. Jestli budeš přemýšlet, tak si z hlubokých ran mého života něco vezmeš, jestli setrváš na povrchu a v Malosti, tak budeš dál psát ty sračky, co mi píšeš.
(mimichodem-čtu tak dvě, tři slova, jak tam je negace, útok ap. už nečtu, takže rada zní-ve dvou slovech musíš napsat vše co mi chceš sdělit... tož i tobě hezké Vánoce, mám nádhernou vánoční básničku, ale vy si ji nezasloužíte... jfj
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter