Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Žijme stereo (Úvaha o dvou extrémních způsobech života)
Autor: Aaen (Stálý) - publikováno 9.1.2018 (08:23:42)


Aaen (Stálý) - 11.5.2018 > Myslím si, že je pravděpodobné, že "kolektivní nevědomí" (tím míním definici podle Junga) existuje. Je zajímavé být s tím v kontaktu a být si tohoto "pole" vědom, ale nesmí se to s ním přehánět, jinak to může člověku brát individualitu. Mně se líbí Jungova myšlenka "individuace" – v sobě dát prostě (integrovat v sobě) všechno dohromady, tedy osobní vědomí (já), osobní nevědomí, kolektivní nevědomí, archetypy, vlastní stín, odštěpené části psychiky apod. Udělat to vědomé, poznat to všechno. Propojit to do "mandaly bytostného já", jak říká Jung.

Souhlasím, že prací na sobě se dá někdy také konat dobro. Je dobré si to připomínat a díky za to připomenutí. (Důležité je také připomenout, že "levá" v mé úvaze neznamená "zlo" a ani "pravá" "dobro".)

Mám zkušenost, že je fajn jít někdy "doleva", někdy "doprava", o tom je také moje úvaha. Dynamická rovnováha mezi L a P. Používání obou polarit, oscilace, pohyb.

Myslím, že jsem (v rámci možností) vydefinoval ty protipóly (L, P) docela přesně. Na základě zkušeností. Považuju to za důležitý, podle mě je to velmi funkční mapa reality a výborný nástroj.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Aaen
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter