Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O KRITICE II. + aktualizace...
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 13.1.2019 (09:41:53)


 j.f.julian (Stálý) - 19.1.2019 > čtenář> Máš štěstí, že mi v přeletu utkvělo nějaké tvé slůvko, jinak už dle nicku bych ani nečetl.
ANO, rád ti odpovím!
Je vidět, že jsi člověk, který mluví, jak se mu to hodí do krámu a nejde k jádru pudla, neobtěžuje se jít po čase, po rovnici křivdy...
Tato má kritika byla tou nejmilejší odpovědí na aroganci, nesnášenlivost, snahu ublížit, dehonestovat, zasměšnit!
Inka se totiž u Anála o to snažila.
A přitom jeho vynikající báseň ani neuměla přečíst. Už vůbec ji nenapadlo hledat chybu u sebe, ale ta arogance, tak na tu jsem cílil!

Ona ta její báseň stála za prd, ale nechtěl jsem být krutý, tak jsem to hodil do fóru, jenže, místo aby se Análovi omluvila, tak, jako ostatně TÉMĚŘ každá žena dostala hysteráček a útočila dál.
Za druhé, co ty víš o tom, co si zde PŘIHLÁŠENÍ píšou ve vzkazech? NIC!

No a konečně...
Kdybys mě znal, něco jsi ode mě četl do hloubky, tak víš, že od jisté doby ZA ZLO PLATÍM STONÁSOBNÝM ZLEM.
Umím to lépe než primitivové. A je to jediný způsob kterému rozumí. Jediný jazyk, který oni znají... ALE OPAKUJI - každý to vidí jak se mu líbí, každý dle své Malé nebo Velké duše.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter