Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
O KRITICE II. + aktualizace...
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 13.1.2019 (09:41:53)


j.f.julian (Stálý) - 19.1.2019 > jak víš a nebo se dozvíš, Rozhodnutí nakonec není na tobě, respektive, na mně, a všechno bude, tak jak má být! Dnes už to vím jistě. Také platí, že všechno zlé je pro něco dobré (někdy dá fušku na to přijít), také, že teprve čas odhalí jaký člověk byl a jestli po něm něco zbude. Takhle-já myslel, že odcházím z ALS. Život už jsem opustil dávno a skutečně věřím, že jsem byl 5x navrácen, abych dokončil, co jsem zde rozdělal. (říkej mi "PATÉT"). Hrozně rád bych to podrobněji vysvětlil, ale nestačilo mi na to zatím 800 stran z trilogie, tak chápeš... Díky, jsem samozřejmě rád, jestli se mé pokusy někomu líbí, nic veselého, vím, to mi dopřáno není, jenže mě vždycky nadchla díla ponurá attp.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter