Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PAMĚŤ MÍST
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 16.1.2019 (08:23:48)


j.f.julian (Stálý) - 20.1.2019 > Pánové,ruce, které lomím - již je ok,
NE ruce kterými lomím, tedy jimiž,
tak tomu rozumím já. už zase další chytrolín,který náhodou něco ví, tak to musí sdělit světu. Vláďo, já se bavím! Ale, jak tu někdo psal, ono to je mnohem horší. Já mám spoustu básní ještě neopravených, dříve jsem cíleně psal jež místo již. Z prostého důvodu, lidé to v hovoru nepoužívají a tudíž nechápou, že to neznamená slovo JIŽ, ale pravipisně to nahrazuje jež. No a průser byl, že mi to úplně rozbilo báseň a dokonce změnilo pointu! Ptal jsem se těch pokorných, ne hnidopichů, jak je to možný, pro poety nepraktický, že musí existovat nějaká vychytávka ap., nikdo mi neporadil! Četl jsem teď, že je snaha to změnit, tak ty se třeba dočkáš. Už přesně nevím ty básně, ale séře mě to dodnes, furt čumím do Pravidel, ale jak vidno, málo platno. A hezky jsi mě citoval, až to do ruky dostane profesionál, tak to vyčistí. Každý umíme něco jiného a jen trotl se vytahuje na druhého. To, že je někdo dlouho ze školy je spíš špatně, to není k chlubení, pořád se Pravidla mění, fakt je, že poeta si může dovolit o mnoho víc, to Nepíšící nechápe, ale říkat, že teď je poezie jiná, ve smyslu lepší, je názor jednpduchého, omezeného člověka, patrně voliče fetu. Tady se dá silně pochybovat, že pán je 40 let ze školy a nebo ho klasika minula, či jí nikdy nepochopil atd, nebudu to rozvádět, kdo chce ví o čem mluvím a kdo nechce tak je pro něj škoda slov! To je patrno z toho, že ONI si přečtou O KRITICE a pod to!!! rozumíš, HNED POD TO, jsou schopni napsat přesně ty pindy, které kritizuju. Prostě nekonečná hloupost, které chytrý prostě neporozumí! Ale jo, píšu dál a omezenci ať poslouchaj "básně" rapu, myslím, že tam je metrum akorát pro jejich pochopení. a a a a. Zdar a zítra se podiv, jak jsem změnil 20letý. Někdo mě dnes v Kalendáriu citoval (i když narozen o 100let dříve-což bude oříšek pro hnidopichy), no a teď jsem to zapomněl než to namačkám do mobilu... Já to video pochopil! Asi proto, že 1-je Jágr, 2-jsem já a až 3 je Soukup... ale to už je pro přátele Dehonestačního bloku (pro Inku blogu) až moc složitá myšlenka...
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter