Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DEN PŘED SMRTÍ - v NDR
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 j.f.julian (Stálý) - 25.9.2019 > j.f.juIian> Bohuno, alias můj ukradený nicku, já ti gratuluji, ale opakováním již jednou (25x) napsaného se z tebe spisovatelka nestane!
Možná bys mohla razítkovat na poště, máte-li něco takového ve Zbuzanech.
A ještě tě zklamu jednou-jfj už vůbec ne, kdybys opsala a pokurvila všechny mé básně.
A jak už to tak bývá, Ďábel sere na jednu hromadu, čímž chci říct, že jsem čerstvě zamilován, jestli mi holčičko chceš rozumět... Vím, nechceš!
Tak pa, dnes jdu slavit středu, život je lehký, vždyˇses jistě dočetla, proč jest tak - tedy pro mě.
Příště ti dam historku o policajtech, já vím, že ji znáš, jestli máš kopii, tak mi ji pošli, já ji někde ztratil, což ale neznamená, že ji nemohu znovu napsat!

A víš proč, Bohunko Houskovic?
Nu, protože mé historky jsou všechny pravdivé, proto se nemohu mýlit, neb, pravda to je jediná jistota existenciálního poety, kdybych si měl vymýšlet, tak radši nic a nebo smrt.
Čímž ti tuto filosofii nedopuručuji převzít, protože ty, ku své škodě, žiješ jen mými příspěvky po celé planetě, jak jsem si všiml...
Ještě poznámka-s těmi Slánskými listy jsi opět neměla pravdu, vyšlo z toho několik poetických večerů a dle mého názoru, byly úspěšné, dívenky tleskali až se za ňadry popadali, zvali mě na pitíčko a zvítězila krásná gruzínka, jo život...
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter