Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ODPUSTIT
Autor: analfagot (Stálý) - publikováno 27.10.2019 (20:24:07)


analfagot (Stálý) - 28.10.2019 > BOHUNO, ty chceš aby se Julián omluvil Mystikusovi, ale sama urážíš jeho a nyní i mě!
Já nejsem Julián a nikdy jeho umění nedosáhnu, já o Mystikusovi jen vím, že si začal vždy ON, tak jako TY, takže omluva musí přijít VŽDY OD TOHO, KDO SI ZAČAL!
Snad ti to už po 33 stačí, abys to pochopila i ty!!!
Julián, ani já, se o Mystikusovi nikdy ani nezmínil, dokud ho nezačal stalkovat, urážet, škodit a to pod každým dílem.
Už jenom za to, stejně tak jako ty, byste měli pykat a odejít.
Slušný, nebo alespoň napravený člověk, který došel k nějakýmu zmoudření, neříkám přímo k pokoře, by tak učinil.¨
Ta shoda mezi tebou a Mystikusem, ty urážky a grafomanství je tak podobné, že já sázím na to, že se jedná o jednoho stalkera.
Já vím, že některým čtenářům, kteří jsou líní bádat v časový posloupnosti, budou Juliánova slova vytržena z kontextu a on bude brán za viníka, ale takoví už jsou ti povrchní FB čtenáři, kdo chce, tak se pravdy dobéře.
Hlavním vodítkem je a to vřele doporučuju, to, že Julián píše básně, zatímco vy NE.
Vy tu jste jen proto, abyste plivali špínu a doufáte, že se to chytne u těch míň chytrých, u vašich FB soukmenovců.
Mimochodem, Julián FB stránku má, ale divila by ses, a to fakt hodně, pod jakým jménem... a co tam zveřejňuje, ale to bys neunesla, takže pro tvé dobro to necháme jak to je.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter