Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Výčet převtělení básníka j.f.juliána
Autor: fuj básník julius (Občasný) - publikováno 1.11.2019 (15:11:58)


ZDŠ LITOVEL (Občasný) - 1.11.2019 > Když se sty díš za svůj pravej nick a za svý dílo, Otylá Bohuno, tak to je na nás! To jen na úvod, protože za chvíli půjdu zase do síťový klece u nás v diagnosťáku-dostala jsem přes držku vod cigánek a musíme tam všechny, tak vám to vypíšu až mě pustěj... Snad to bude jen 1 noc, co je pozitivní, že dneska hlídá dementní Jirka, takže mám naději... Jsem tady, vy nadrženci na chlupatou lolitku!! To byla noc, ta toho umí moc! Teď jsem se teprvá probrala... Ten mi dal, dobytek nechutná! Pravdu jste měli všichni!!! Dement mě přikurtoval a pak si se mnou dělal co chtěl, co fantazie dementa dovolila... Nejdřív se hltavě jen díval a u toho funěl jak Fiala nad pornem pro zvířata, pak mě začal kurevnik voblejzat a vošmatávat, hnusák má bazadovku, takže nevíš jestli ti kouká na kozy nebo na kundu, nemohla jsem ani křičet, protože takovou radost jsem holkám nechtěla udělat, tak jsem si jen volizovala rypák, v domění, že se mu to znechutí! Hovno, vono ho to rozrajcovalo ještě víc, že vyndal ten sloní chobot a začal si ho mrskat a u toho supěl jak Kalousek když schovává úplatek! Takže v podstatě mi moc ten parchant neublížil, bohužel jsem furt panna. Co jediný bych vypíchla z tý nekonečný noci, že mě několikrát (po 3 jsem to přestala počítat) zestříkal pravou dementní mrdkou, asi jako mystikus do vola a řičel taky jak střelenej vůl! Tolik bláta jsem na ksichtě nikdy neměla a ani ve filmu Tarzan s Roccem Sifredim jsem to neviděla! Jó, Rocco, to by byla jiná polízanice... tenhle debil mě ani nepřelíz, tomu říkám Zbytečná zkažená noc v síťový kleci!!! Další v Diagnosťáku. Dali mně nějaký voblbováky, tak jsem vám to mohla sdělit až teď, život stojí za hovno!! NIKDO MI TO NEUMÍ POŘÁDNĚ UDĚLAT, KAŽDEJ MÁ JEN KECY, ANI SE NESVEDE PŘIHLÁSIT, JAK BY TO PAK SVED UDĚLAT NADRŽENÝ LOLITCE... Pojďte mě, proboha vás prosím, někdo už pořádně domrdat!! Vždyť už mi bylo 13!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli ZDŠ LITOVEL
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter