Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
3+3 o... Vánocích
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 j.f.julian (Stálý) - 2.2.2020 > čtenář> Počkej Hanko! Já jsem totální netechnické, nepraktické nemehlo a problém jsem neměl.
Díky Bohuně, která krade přímo naše nicky a prochází jí to jsem se na to zaměřil a...
Stačí vyplnit jen nick, nic jiného není třeba, žádný mail, telefon apod. a jsi tu.
Tvé pokusy by mě zajímaly a budeš-li chtít, tak rád poradím, a nemusí to být ani veřejně, aby jsi nebyla terčem Bohuny, která sice nic neumí, ale ráda uráží.
Anonymně se nebojí...
Každý jsme činil pokusy, důležitá je autenticita, což neznamená, že nemůžeš mít své vzory, ale to se projeví až časem.
No, teď si mě nabudila, tak sem s tím!
Mně nikdo neporadil, kdysi, na všechno jsem si musel přijít sám a ta cesta byla dlouhá a strastiplná.
Blbounů, kteří se na autora vytahují je mraky, jako v životě, ale nikdy nepřijali moji Výzvu si to rozdat na poetickém poli, třeba s nějakým zadáním apod.

Já osobně píši poezii jinou, existenciální, taková ta "krásná", jak já říkám, ta mi do vínku dána nebyla.
Líbí se mi, ale děkuji Bohu za talent psát o životě prožitém, plném ran osudu apod.
S poezií ti možná nepomohu, nakonec je to věc osobní a intimní, ale s čím ti mohu (a rád) pomoci, je řemeslo, rytmus, metrum, budeš-li psát v rýmech (což není to samé jako vázaná poezie), v tom jsem dle svého skromného názoru nabyl již zkušenosti...j.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter