Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
K Totemu
Autor: Sallybill (Občasný) - publikováno 23.6.2020 (08:51:16)


 Sallybill (Občasný) - 26.6.2020 > analfagot> Vzpomínám si na Juliánovo začátky zde. Tehdy mě opravdu překvapilo, jak hnusně mu začali někteří nandavat. A skutečně bych se ho zastal, ale jeho agresivní raekce mi vzaly dech. Zastat se někoho, by mělo být vyjímečné. Mělo by se to stát ve chvíli, kdy se zdá, že ten dotyčný už si sám nepomůže. Ale spoléhat se na to? Tohle by přece měl ustát každej sám.

Jednou jsem se zastal Saši. Ten tady ukazoval fotky, a když se mu zdálo, že je nedoceněnej, začal to zkoušet z cizíma fotkama, aby to pak jednou odhalil a ukázal, jací jme tu nýmandi. Strhla se tu proti němu taková nenávistná kampaň, jako by vraždil neviňátka. Hájil jsem ho a nějaký čas strávil soukromou komunikací s ním, ale všechno marné. Protože, jak je obvyklé, Saša byl schopen sledovat celou cestu křivdy a ž k sobě a dál už neviděl.

Takže... zastávat se tebe, nebo juliána? To, co tady předvádíte je spíš na výprask, než k zastání. Je úplně jedno, kdo a jak si začal. Když jeden parchant schválně hodí druhýmu písek do očí a ten ho za to ubodá lopatičkou, kterýho bys pochválil?

Ta vaše kampaň proti Bohuně je trapná. Skrze ní jen usvědčujete sami sebe, a pokud sem nedáte něco a spoň vzdáleně připomíná důkaz, jsou to jen pomluvy.

A ještě k tobě a Julkovi. Buď jste jedna osoba, anebo je váš vztah mírně řečeno nezdravý. S takovou servilitou jsem se setka jedině u psa. Takhle upřímně a za všech okolností milovat svého Pána, to se nevidí.
Upřímně, neumím si představit, jak z toho ven. Nejúčinnější způsob je, přiznat se a přijmout přiměřené pokání, jenže toho právě nejste schopni. Ale věř Rytmusovi : "Každý je len hovno, ktoré sa potopí."
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Sallybill
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter