Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co vidí oči louží
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 26.6.2020 (11:05:48)


Čtenář - 27.6.2020 > "tak se strhne válka mezi jejich příznivci a odpůrci, která pro klid konkrétního webu vyvrcholí tím, že dotyčnýho, který inteligencí, poezií i názory zastíní jak ustálené hvězdy, tak samotné publikující redaktory s patentem na poezii i kritiku, bude z nějakého zcela pofidérního důvodu štván"

že dotyčnýho bude z nějakého zcela pofiderního důvodu štván

Jen podotýkám, že neschopnost smysluplně zakončit jakékoli rozvinutější souvětí je pro juliána ve všech jeho podobách usvědčující a typická. Evidentní problém s krátkodobou pamětí, který mu znemožňuje neznít jako osel, kdykoli se pustí do myšlenky, na kterou nemá. Stejně usvědčující je nedostatek sebereflexe, s nímž všechny své do očí bijící hendikepy přehlíží.

Julku, slyšel jsi někdy o Dunning-Krugerově efektu? Ten popisuje, že čím je někdo v konkrétním oboru nekompetentnější, tím méně je schopen objektivně zhodnotit míru své nekompetentnosti. Jinými slovy: Čím větší blbec, tím méně je schopen objektivně zhodnotit hloubku své blbosti ve srovnání s nadanějším okolím.

A nejen to. Zatímco chytrý člověk je schopen pochopit své nedostatky a zapracovat na nich, blbec, ačkoli je konfrontován svou blbostí, mívá sklon setrvat ve svém poblblém přesvědčení, že je mnohem lepší, nežli skutečně je.

Tím, že jsi blbý, nikdy nepochopíš, jak blbý vlastně jsi. Navíc si svou nebetyčnou blbost projektuješ do široširého okolí. Proto si opakovaně dokážeš namluvit, že tvé monology pod několika jmény jsou věrohodné, ačkoli píšeš pod všemi stejně. Ty jsi tak neskutečně blbý, že ti nikdy v životě nedojde, že z tebe všichni mají prdel/nebo je jim tě líto.

I když jsi opakovaně ujišťován o tom, že tvůj karneval žalostné trapnosti při snaze simulovat své vlastní obdivovatele, pod kterými rozehráváš znovu a znovu tentýž shitstorm, kdykoli tě lid začne posílat do řiti, je neúspěšný, tvrdošíjně opakuješ totéž.

Prostě typický blb.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter