Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Co vidí oči louží
Autor: Lei (Občasný) - publikováno 26.6.2020 (11:05:48)


 j.f.julian (Stálý) - 28.6.2020 > čtenář> S tvým článkem souhlasím až na tu poslední větu. Ta je opravdu zavádějící, a v tom je ukrytý sám ďábel většiny litwebů!
Já osobně možná čekám protislužbu, ale podstatně jinou než jak si to vykládá většina zdejších autorů!
Nikoho nenutím, to by bylo to nejhorší, aby z musu, pro tu slušnost, abych splnil povinnost-pravidla ap.
To mi nic nedá a je to únavné jak žvásty Houskové Bohuny, to bych radši odešel tam, kde je větší volnost...
Ale to hlaní co chci říct je, že stojím o pozornost-ta je vyjádřena počtem sledujících, a stojím o konstruktivní posouvající kritiku! Ta samozřejmě, konkrétně u mě, je bohužel minimální-na Totemu nulová, ale ok, asi mi není co vytknout (rýpnul jsem si do sebestředných hnidopichů), nicméně ok, spokojím se s tou sledovaností-lepší, než prázdné žvásty, osobní urážky "umělců" , kteří se vysmívají tomu, čemu nerozumí a hlavně lepší než PROTISLUŽBA, KTERÁ JE ODE MĚ OČEKÁVÁNA-tedy, tip a chvála díla, které nestojí zato! Nejsem FB debil, abych lezl někomu do zadku, v tom případě se bez té POVINNOSTI obejdu. A na druhé straně, když chci někomu poradit, a já vždy v dobrém, tak mu na Totemu (!?) nestojím ani za odpověď (díky, nechci, nebo ok-já to vidím tak a tak) prostě 99% účastníků zájezdu na litweb je tak zahleďených do sebe, že o nějaká vylepšení díla, či dokonce posunutí sebesama jako autora, ani nestojí!
Takto to mám já... (viz můj článek O KRITICE ad. PS-abych nekončil tak negativně, což by sluníčkáři neunesli, tak opět jen za sebe-lidé se obecně stydí projevit cit. Díky fanatickému pozitivizmu a sluníčkářství! Na Totemu je to ještě horší-tady se bojí! Kvůli nedospělé a sprosté reakci Bohuny. A tak mi své pocity sdělují do zpráv. Já jejich důvody akceptuji, chápu a přijímám. A děkuji. A právě kvůli těmto-zůstávám i tam, kde na povrchu čpí jen sprostota a hloupost stalkera, uvnitř Totemu přihlášených je svět jiný. Plný pochopení bolesti, citů, ale i ocenění řemesla a především - plný poezie, která nadutým sebestředným srdíčkářům tak schází.
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter