Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
DUŠE V PŘÍMÉM PŘENOSU
Autor: Franta Baďura (Občasný) - publikováno 29.6.2020 (18:10:38)


analfagot (Stálý) - 30.6.2020 > Předcházející 4 komentáře jsou od jediné zneuznané rádoby básnířky na Totemu, takže klídek. Bohuna závidí všechno všem a nejvíc úspěch.

Verše nejsou špatné, ale pro koho?
Chce-li oslovit autor mladé, tak se archaismů (uvedeno v textu) musí vystříhat, chce-li oslovit i starší generaci, tak se musí vystříhat psaní ve stylu rapu. A ten tam cítím všude, ty básně se mohou rapovat všechny a to není poezie, jak bych ji chtěl vidět.
Co je podstatný, že tam vidím talent a příslib poezie.
Vše má svůj čas, zkušenosti literární i životní jistě pozmění autorův styl i náhled na život.
Já to hodnotím kladně!
Kde jsem nedostal odpověď je, proč to autor nepublikuje na Totemu sám. Kromě výše vyonanového trotla by byl přijat s otevřenou náručí.

Samo, že mluvím za sebe, subjektivně, je to jen můj názor. Nejdůležitější je, aby autor u poezie vydržel, nenechal se odradit negramoty, jako je Bohuna, a to bude těžký oříšek pro tak mladýho člověka, ale zase se již do tohoto světa hejtrů narodil, tak by mohl být zocelen. Jenže básník má křehkou duši...

Mluvím-li za partu kolem Juliána, tak my ho podpoříme, a rádi. Neunese-li haty Bohuny, pak doporučuji přívětivější litweby, jako Písmák, Liter atd.

Já osobně jdu vždycky do toho nepřívětivýho prostředí, rozhoduje nakonec stejně dílo, nikoliv jeden debilní stalker a ten se najde na každym webu.
Tak držím palce a ať to zkusí, rád ho budu sledovat. a.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli analfagot
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter