Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Loučím se
Autor: Vopice (Občasný) - publikováno 11.8.2020 (09:36:17)


p74 (Občasný) - 13.8.2020 > Silné téma, k formě bych mohl mít mnoho nepozitivního,ale v tomto případě dle mého názoru sdělení převyšuje potřebu formy,a pouze není formou podpořeno. Domnívám se,že text svědčí o autorčině schopnosti cítit a vnímat,což mu dodává hodnoty. Ve zdejším systému hodnocení bych volil 4.

(Díky výsledné formě textu) - Bylo by velmi jednoduché hodnotit text jako klišé, ještě snadněji by bylo možné hledat přehnanou sebelítost či patetičnost a vypíchnout prvky vedoucí k nepřesvědčivosti až pozérství.

(Navzdory formě) První přečtení vedlo spíše k odsouzení, ale přecejen zanechávalo nejasný pocit, že se nejedná o vykunstuovanou myšlenku s chabým podáním. To vedlo k několikerému opětovnému pročtení, jež mi ve výsledku stvořilo zcela odlišný obraz.

Shrnuto. Myslím si, že je text na základě skutečně prožité emoce, která byla příliš silná na to, aby ji autorka dokázala interpretovat. Přestože zveřejněná slova a použité obraty balancují na hraně klišé a neumělosti, přestože některé verše považuji za hrubě vložené a zcela zbytečné vycpávky, básnička mne velmi oslovila a jsem rád, že jsem si ji přečetl.

PS:Jedná se o subjektivní názor jedince, který nemusí nutně odpovídat objektivní skutečnosti.
Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli p74
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter