Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ROUŠKY
Autor: PRASAČKA (Občasný) - smazáno


Čtenář - 15.9.2020 >

Mít na šňupáku nasazenou nejlevnější, a přitom nejúčinnější prostředek v této pandemii -roušku, ...,všude tam, kde jsou lidi od sebe blíže než dva metry. To stačilo (a nabádal k tomu i selský rozum, nejen vědecký epidemiologický, ..., apod.),hned v únoru, když už nebylo možno izolovat Čínu.

Evropsko-americká ..lehkomyslnost a bezohlednost je prostě nebetyčná, a disciplína ,např. právě, Číňanů po únoru je naopak příkladná(...).V pražské MHD je pěkně vidět procento zodpovědně se chovajících lidí -roušku tam má nasazenou tak cca pouhá 1/10 lidí.. . Jak chceme my, demokratický svět obstát v tvrdé soutěži s Čínou o své místo na slunci, když prohráváme i v takové snadné záležitosti, jako je pár měsíců (případně pár let,apod.)souvisle nasazená rouška!?

Tuto pandemii si prostě lidstvo nechalo rozšířit díky svému ignorantství a bezohlednosti k těm, kteří sami nemají dost prostředků a sil pro účinnou obranu. Zodpovědná osoba se dnes pozná podle roušky, nezodpovědná tak, že je bez roušky.

((...)).

((...)).
Jsem sice v zásadě proti fyzickým trestům, ale byl bych pro to, aby -místo pokuty, které jsou pro mnohé Pražáky a jiné zbohatlíky apod. asi drobností (nebo jako součást pokuty) - aby takového nezodpovědného, ..., bezohledného člověka bez roušky mohl městský policista pořádně přetáhnout obuškem. Nebo alespoň na pár hodin zavřít za katr, ..., apod. ((...)). O čem se tady vůbec diskutuje, o takové samozřejmé věci.


((...)).


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter