Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pokus vysvětlit Galaktickou federaci
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 17.12.2020 (11:07:31)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 17.12.2020 > čtenář> Moc se těším, až se zjistí, že nasráno v hlavě máš ty. Bohužel na této planětě není možné už držet tak strašně propastné rozdíly v úrovni obyvatelstva.
Kdyby se nechalo lidtsvo o svobodné vůli, veškerou snahu dobrých mimozemšťanů by zhatilo, protože dobrý inteligentní lidi si nevěří, protože si na ně kdejaký takový hovado jako ty/vy může otevírat držku. A to vyloženě z důvodu vlastní debility a omezenosti, že něco nechápe.

Je vychovaná dobytčí generace a nejsou to mladí - je to to starý stádo materialisticko - ateistického odpadu, bez fantazie a elementární představivosti. Zvyklí chovat se jak dobytek, vůči komukoliv, kdo nezapadá do jejich totalitou zformátovaný mysli. Orkové.

No a protože je svět plný orků, jde svobodná vůle lidstva stranou. To se mi líbí. Že už nemusíme nikdo brát ohledy na duševní zdraví nějakých starých hajzlů, kteří se vyžívali v duševním týrání nevinných lidí, výsměchu každému, kdo měl vyšší vnímavost než oni.

Pokud tohle hrubozrno zmizí při solárním záblesku, bylo by to úplně nejlepší věc na světě. Lidstvo by dostalo šanci. Po odpadu už by se nikomu nestýskalo.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter