Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emancipace člověka
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.12.2020 (13:09:16)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Jo tak ještě jinak, on mě nikdo "nehacknul", ono je možný, aby se tu dva nicky jmenovaly úplně identicky.

No tak, to je pěkný nadělení. To se sem může nakýblovat každej satanistickej kretén, založit si nick pod mou identitou a mazat tu hovna. Kdo bude poctivě rozklikávat každý takový lidskou rasu zrádcovský hovado a ověřovat si, jestli má taky oduševnělý texty a obrázky?

Tohle udělal někdo, kdo ovládá základy animace, mimochodem hezky mrká jenom kvůli tomu, že má hezký očička, ty ne-člověku satanistická zaprodaná.

Končí vám éra satanisti. Možná vás fakt zabije puls solární :D To neni trestný, si něco takovýho přát. Sluníčko nemůžeš poslat k soudu.

A totem by měl něco dělat s tím, že každý hovado si tu může založit alter-nick se stejným jménem, jako regulérní autor.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter