Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emancipace člověka
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 26.12.2020 (13:09:16)


 Čtenář - 26.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Jak to myslím? Jako že se mi ztopoří úd, ty obdivně vzhlédneš do nečekaných výšin, uctivě poklekneš, jmeš se masírovat jej přes trenky, které mi pak stáhneš. Na scénu vstupuje mlsný jazyk. Chytám tě za vlasy a říkám, "nechci kuřbu, ale šuk."

Ty si lehneš na záda a roztáhneš svá sezením u kompu mírně ztučnělá stehna.

"Otočit, na všechny čtyři," zazní z vyšších sfér. Bude to určitě intergalaktický řád, který ti tohle poradí, a ty si dáš říct, to joo.

Vyšpoulíš na mě tři třetiny. Pod nimi se chvěje tvé mutantní dvoukundí.

En ten tý ky dva špalíky, penis půjde do trafiky. Porno časák vybere, na kterou se vysere?

Srdce mě táhne vlevo, kudy do tebe vstoupím. KOnečně aspoň chvilku nebudeš tak dutá. Snažíš se o emancipovaný protipohyb, ale postupně jsi všukána do pasivního mrdacího klubíčka.

Až tě poctím a zkropím horkým semenem, půjdeš nám uvařit čaj.

Zhruba tak to myslím, ty ženské právo nechat se šukat.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter