Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emancipace člověka 2
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.12.2020 (00:17:07)


 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Ajaj. Ozdravovatelka sice odpadla na svých předepsaných osm hodin, ale posilněna se vrací na místo činu, aby navázala na započatou osvětu.

Kdepak patří do blázince mnohokrát víc než já. Patříte tam oba. Úplně stejně, na férovku. A vůbec se nemusíš obtěžovat komukoli podsouvat, že jsi tam ještě nebyla a zosobňuješ jakž takž funkční, rutinním životem proliskanou pracující třídu. Nám je celkem fuk, jestli už na to máš papír.

Když už tryskáš tu klišovitou sebelítost maskovanou starostí o mentální blaho všech obětí internetových útočníků, kteří se po tobě brm, brm vozí, proč teda nepopadneš tlampač a nejdeš hlásat svá svět ozdravující moudra na nejfrekventovanější traktor bulvár ve své vísce? Mělo by to mnohem zásadnější dopad. Na kolemjdoucí tlačící trakaře i na tvůj život, protože bys vbrzku byla umístěna na dostavník, který by tě, hyjé a bičem prásk! dovezl před vrata stejného ústavu, z něhož píše tento letitý trol a dvorní juliánův kuřbuřt.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter