Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emancipace člověka 2
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.12.2020 (00:17:07)


 Čtenář - 27.12.2020 > PřilítliMimozemšťani> Stačí naznačit, že na nebi blikají nejen mimozemšťané, a hysterická reakce, samozřejmě s okatým podhodnocením intelektu domnělého protivníka, následuje bez prrrdonu.

Spíš je otázka, jestli sama nejsi krapet omezená a monodimenzionální, protože do tebe fakt stačí dloubnout klacíčkem a rozjedeš se spíš komicky než kosmicky. Je to děsně předvídatelné, a, jak sis jistě všimla, i snadno napodobitelné.

Jsem ale rád, že jsi položila tu nechtěně chytrou otázku, proč si každý (nikoli misandricky, chraň bůh) chlap myslí, že tím, jak je blbej, je vlastně chytrej.

Protože, beruško, světluško, pitomečku, chytrost je určitý stupeň blbosti. A nabízí se otázka, jestli tvé přesvědčení, že každý, kdo tě popichuje, tak automaticky činí jen proto, že ti nerozumí, není spíš tvé neporozumění lidem okolo. Nabízím dle tvého myšlenkového schématu i extrémně hlubokou odpověď: Ne, tak to není, to se ti jen snaží vsugerovat satanistický Drakonián. Vyvolání pochybností stran úsudku vybroušeného multidimenzionálními válkami je jedna ze základních technik drako psychologického boje!

Že mám pravdu? Nemám! Jsem totiž drakonián :D
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter