Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Emancipace člověka 2
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 27.12.2020 (00:17:07)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 27.12.2020 > čtenář> Já uznávám, že nejsem svatá. Jsem zabiják, z psychotických čarodějnických válek o tenhle svět. Vím a nesu si ve vědomí, že jsem zabíjela osazenstvo podzemních systémů, ale nemám z toho výčitky svědomí. To bylo dobře, že jsem je pozabíjela.

Takže se nesnažím být hodná. Jak ty na mě, tak já na tebe. Tys mě začal hulvátsky atakovat, sexuálně obtěžovat a teď tady brečíš, že jsem na tebe zlá?
Jaj, za prvý mý přání je, abys mě přestal svýma debilitama obtěžovat a satansisticky iluminátsky tady šířit zlou Drako-agendu, na který jsou takový dementní chlapíčci jako ty naučený, jako na pravdu.

A to, že mě sexuálně obtěžuješ a hulvátsky napadáš, je realita - to vidí každý.

Já nestojím o tvé debilní komentáře, tak jako nestojím o názory žádnýho dementního misogynskýho despotickýho dementa. Chci, aby takový museli zavřít držku. Jste zlo. Přesně takhle zle to myslím. Už bylo vašich dementních pravd všude plno. Chabější argument, než družice, už nemáš? Říkám, kdybys aspoň vytáh Elona, fakt chabý.

Já to potřebuju naformulovat a zveřejnit. Až to budu mít všechno a nebudu mít, co přidávat, tak nebudu publikovat.

To je celý.

Publikuju to po kouskách. Určitě sis všim, že tvoje dementní díla nenavštěvuju a nekomentuju. Ale tady, když se mě non-stop snažíš diskreditovat a drakopán v tobě non-stop překrucuje, jsem nucená reagovat.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter