Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
PF 2021
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 31.12.2020 (15:13:15)


 PřiIítliMimozemšťani (Občasný) - 31.12.2020 > čtenář> Tak poslyš, ještěre. I když vím že plazoidi nemají uši. A proto jsou tak hnusní. Ouška jsou krásná. Připomínají vaginku.

Víš proč tě pozitivní obrázky plné barev znechucujou? No? Proč asi? Obtoč plovací blány kolem spolehlivě upevněného zábradlí, abys nepřepadl do kráteru sopky - protože neobsahuješ a nesneseš nic jinýho než temnotu.

Seš vesmírnej odpad a toxičtější než jadernej spad, jenomže alieni na tebe mají posvíceno. A věř tomu, i když víra je pro satanistický hovádka tvýho typu příliš vysokofrekvenční záležitost -- že ti nechystaj nic hezkýho. I když tobě se zatracení v temnotách může líbit.

Jenže ho nebudeš mít čím vnímat. Tvoje individualita se totiž rozpadne na absolutní nic.

Tak pozdravuj nicotu příští rok. Nebo nejpozději ten po něm. Nebo se střelím do hlavy a budu doufat, že to neproletí některou z dutin.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřiIítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter