Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti Drakoniánskému NWO - Mystika, fyzika, kosmologie 2 - Fenomén černá díra
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 2.2.2021 (00:42:01)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.2.2021 > čtenář> 


Ne, já si nepřipadám vyšinutá. Já mám doby úplně vykoplého šíleství do kosmu už za sebou a vracím se na zem. Mám sebou poznání a pojmy, které jsou zakázané. Protože je přesto používám a vyprávím ten příběh, i když je to zakázané, zdánlivě to může budit dojem, že jsem vyšinutá.
Mám telepatické spojení s alieny, mám fotky, mám příběh. Reaguju nejlépe jak umím.
Na telepatii, posmrtném životě, magických kosmických zákonech pro mě není nic až tak zarážejícího, i alieny jsem schopná v pohodě pochopit.
Já totiž nechápu, co pořád komu dělá za problém chápat tak jednoduchý věci.
To jako nemáš abstraktní myšlení?

Ty mě sprostě tyransky napadáš a snažíš se tvářit se, že to je normální, že takto reaguje člověk.
Jenže vzhledem k tomu, že mám za sebou dimenzionální válku, tak tyhle styly znám jak svý boty a vím, že takto jako ty se projevují plazoidní dimenzionální, nebo inkarnační infiltrace.
Proto tě nepovažuji za člověka, jsem přesvědčená o tom, že nejsi člověk.
Nesnaž se to svést na vývojovou poruchu mozku, na nějaký psychopatismus studeného plazího čumáku.
Já ti na to nehraju. Nejsi člověk, jsi tvor od NWO. Jako člověk MOŽNÁ vypadáš. Pokud ti nikdo nesrovnal ksicht osobně, nikdo neví, zda skutečně vůbec existuješ, nebo to píšeš z kosmický lodi, nebo bunkru.

Sprostě terorizuješ a napadáš, nereaguješ lidsky, překrucuješ a snažíš se zavést teror jako normu. Klasický NWO.

Víš, šupináčku, někdo ti to možná žere, že jsi člověk. Já ne.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter