Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti Drakoniánskému NWO - Předběžně odvrácené riziko duchovního pádu lidstva 1
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 18.2.2021 (00:49:10)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 18.2.2021 > To máš sice pravdu, že jsem nejdřív byla pár let příležitostný anonym, anonym pod mnoha jmény, ale pak jsem se začala jasně označovat přilítli mimozemšťani a pak se pod tlakem odtajňování nějakého izraelského šéfíka kosmického programu radši zaregistrovala jako Přilítli.Mimozemšťani a začala publikovat, co chci sdělit pod tlakem multidimenzionálních událostí, co se dějí a potřebou sdělit poselství, které jsem vnímala. Tzn. moje díla jsou jasně formulované myšlenky, co chci.

Ze začátku jsem si myslela, že je tu jeden šílený člověk, pak jsem začala rozeznávat identitu juliana a anonymní směsky a pak jsem začala rozeznávat anonymní směsku, což dle všeho spočívá ve dvou mužích a jedné ženě, jakoby to z podstaty vypadlo z multidimenzionální války. Bytosti temnot. Jeden mengele, jeden mainstreamový debílek a iluminátská shnilá černá důra.

Mezitím jsem natropila mnoho hloupostí, ale konečně asi trochu chápu. minimálně jeden, nebo dva, případně i tři jsou z těch anonymů redakční hlídači hodnot impéria temnot NWO.

Mainstreamový debílek je asi nejhodnější, možná je to egil, určitě je to ale debil. Jednotlivé postavy redakce by se daly takto virtuálně ohodnotit jako VŠ profese v humanitním oboru, dále bulvární krysa a debílek těžko určitelné profese.

Ty juliáne se svým spravedlivým nárokem, že jsem vás začala obtěžovat první, jsi roztomilý a idiot k tomu. Dej mi už pokoj blbe. Alko kryso. Svůj souboj s bytím v lidské duchovní matrici jsi prohrál a jdeš do krysí říše bytí. To neznamená, že jednou nebudeš hvězda hvězd všeho futrál. Jenom se malinko vracíš a půjdeš jinudy.
Být člověk ti ale fakticky nejde.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter