Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Válka proti Drakoniánskému NWO - Rasy
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 25.2.2021 (00:26:47)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.2.2021 >



„Čtenář - 25.2. > čtenář> jistě nejen mě těší, kolik jsme ti přinesli uspokojení. tak tak. jen ten šankar, to porád nevim, jestli to vyhodnotí správně. a spíš tě nepotrestá. ale i kdyby - už navždy se máš kam vracet. na totem, kde si s tebou my, redaktoři, vždycky rádi popovídáme. a já jsem hodně hodně přesvědčen, jíťo, že se vrátíš. NAŠE jíťo.“


Každopádně mnohokráte děkuji za připomenutí, že jste z redakce.
Na vás se jasně ukazuje v malém, jak funguje společnost ve velkém.
Na tomto serveru pochází z redakce teror nevinných lidí, resp.
urážky a ponižování, vytáčení, šikana a teror rozjívených debílků bez důvodu a argumentace.
Nikdo jiný to tu nedělá, jen redakce, kromě july a to je alkoholická troska a do svého chování byl vyprovokován redakcí a rozhodně není tak mengeloidně perverzně sadistický, jako redakční trol NWO.

Takže redakce. A tak je to s celou společností.
Naše společnost je řízena infiltracemi temných bytost, ne-lidského duchovního původu.
Odpovídají duchovně vesmírné stoce.
Tyto bytosti vystupují proti všemu pozitivnímu, dobrému a pro lidskou společnost přínosnému.
Lidi, kteří přinášejí pozitivní hodnoty pro lidstvo, se snaží za každou cenu zlikvidovat, jakkoliv, tak jak nám ukázala redakce totemu.cz
Aby mohli udržet tyranii v lidské společnosti, nadvládu zlých bytostí temnot a lidskou společnost strhli do konce – do monumentální války, nebo rozkladu duchovní matrice, abychom klesli na polozvířecí formu, ztratili schopnost rozmnožování a pak zanikli jako druh.

Tyto bytosti, jako je zde přítomný redakční mengele a mainstremový debílek, po své smrti již nebudou existovat ve spirituálním multidimenzionálním prostředí našeho vesmíru, po smrti zaniknou. Znamená to toto – až fyzicky zemře dosavadní vůdčí elita našich společností, již se tato temná zločinecká struktura neobnoví, protože nemají dimenzionální struktury nad sebou, jako do těchto dob.

Je to výsledek multidimenzionální války.
Tyto bytosti je potřeba fyzicky zabít co nejdříve, ovšem patronaci nad tímto činem má a bude mít Galaktická federace, která nyní působí na naší planetě a záleží jen a jen na riziku kultického kolektivního šoku, kdy se objeví „natvrdo“ a oficiálně.
Jo, doba je napínavá.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter