Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ČEKÁNÍ NA DŽULIÁNA
Autor: Sonia (Občasný) - publikováno 28.3.2021 (08:01:03)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 3.4.2021 >


Slováček teď někde sadisticky uspokojivě úchylně perverzně hyne za Ježíše, protože to přece dává smysl.
Jsou přece Velikonoce.
Ty se křesťansky oslavujou kvůli tomu, že banda židů nahnala Krista na kříž.
On se tam nijak nehnal mimochodem.

Nejsou tyhle archaický starověký náboženství, který si přiživovali Drakoniáni, už trochu nebezpečný, i po těch dalších 2 000 letech?

Nechtěj s tím kryptožiďáctvím už vyvoleně upustit od teze, že jsou vyvoleně nejlepší, co kdy běhalo po světě?

Maj přece Izrael, konečně maj svůj stát a já nepsala nic o tom, že bych chtěla cokoliv dělat Izraeli.
Takže honit mě za kritiku kryptožiďáctví kvůli tomu, že s kámošema z Galaktické federace nemáme rádi NWO, je čistokrevný hanebný a primitivní hon na čarodějnice.

I když jsem evidentně i jako útočící anonym na Zenaddricha neskrývala svoji identitu, hysterický anonymní hon v Slováčkově akci psal:
"pochybuje snad někdo ještě, že to je ten kripl z ořechovky?!

Já nevím kurva, kdo je nějakej kripl z ořechovky, ale jsem si na 100 procent jistá, že jde prakticky o hon na čarodějnici - mně - ze strany NWO a že k tomu zneužili "slušné lidi", kteří chtěli honit jakéhosi kripla z ořechovky.
Což fakt nejsem, ani nevím, v kterým městě má ořechovka být a hlavně "kripl" je mužského rodu a já jsem žena.
A to vadí NWO - ženská s vědomím, co ví o alienech a multidimenzionální válce. Takový jim dycky dycinky leží v žaludku a dělají na ně hony.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter