Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.4.2021 (00:12:00)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 11.4.2021 > PřilítliMimozemšťani> Že se nestydíš.
Ježíš Kristus nic nezaložil, ten nestihl říct to, co chtěl, protože ho dali na kříž žiďáci.
Pak se Římskému impériu křesťanství hodilo, Globálně - mocenský systém si nahodil tu vaši zrůdnost křesťanství, aby potíral šamanskou pohanskou duchovnost, přirozenou spiritualitu, spojení s vyššími dimenzemi.
Neustále po tom, tyhle špinavý křesťanský kurvy šly, zabíjeli lidi v inkvizičních procesech.
Církev je nástroj Globálně - mocenského systému.

Že jsem nesnášenlivá?
Když tady na mně neustále jenom někdo útočí?
Udává mně?

Já jsem popsala svůj příběh, zažila jsem válku, v bojové linii nemám čas na nějaký nepoužívání vulgarismů.

Vy jste NWO, křesťansko - židovský zrůdy.
Ano, vybíjela jsem podzemí plný iluminátů a satanistů, plánovala hurikány proti USA, bylo potřeba oslabit ilumináty a jejich stěžejní státy.

Já kolem sebe nepáchám zlo - to děláte vy vy zrůdy.

Křesťanství končí, protože je nástroj zla.

Ježíš Kristus křesťanství nezaložil, lžeš.
Ježíš zabili židi dřív, než stihl cokoliv udělat.
Dodnes vy úchylové oslavujete jeho vraždu, když máte v kostelech jeho mrtvolu na kříži.
Nemáte právo nesutále někoho terorizovat a šikanovat, napadat, vytáčet, udávat a pak mně odsuzovat jako nesnášenlivou osobu, já na vás milá nebudu vy zrůdy NWO.

Že tě držka nebolí, ty zkurvenej černoprdelníku.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter