Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Svoboda myšlení, pokrok a poznání a nutnost konce náboženských ideologií
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 9.4.2021 (00:12:00)


PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 15.4.2021 >



Když jsem si zpětně prošla šikanozní ataky pod mými díly proti mé osobě, i když je to minulost, obrátil se mi žaludek. Sice byly vymazány všechny mé reakce, které byly napsány "anonymně", ač byly poctivě podepisovány "PřilítliMimozemšťani", ale hnus trolích útoků zločinců z tajných služeb, nebo církve, ve zkratce NWO, ve mně vyvolává nechuť a odpor ještě dnes, přesto, že to již není diskuze, pouze sled nelidských vagabundských útoků bytostí temnot.

Ve veřejném prostoru přetrvává tyranie a šikana všech, kdo mají jiný názor, než ten, který povoluje církev a zločinci NWO.
Ženy jsou pronásledovány mnohonásobně silněji a útoky jsou Xkrát krutější, než na muže. Bez ohledu na proklamované "gentlemanské" chování vůči ženám.
Je to z důvodu, že pokud by ženy dostaly na veřejnosti slovo a měly svoji polovinu rozhodovací moci, skrze svoji roli strážkyně života by s touto antilidskou cháskou rychle zatočily.

Zřejmě se budou tyto útoky proti ženám, které říkají věci, které se nelíbí zločincům podporujícím nadnárodní korporace a kryptotajné spolky napojené na mimozemšťany nepřátelské lidstvu, technologie poškozující přírodu (5G), budou stupňovat. Zřejmě až když se bude vycapeným chlápkům, kteří jsou na tyranii žen zvyklí jako na normálku a jsou zvyklí si z toho dělat legrácky, přičemž by sami nevydrželi ani čtvrtinu těchto útoků, až se bude i těmto chlapákům obracet žaludek z násilí proti ženám na internetu, možná teprve tehdy se začne něco dít.

NWO zločinci a církev kryptozrůd nemá již šanci doopravdy zničit lidstvo, ovšem proměna společnosti se nestane sama od sebe, protože lidi jsou apatičtí.

Musí se najít bojovníci proti tomuto svinstvu, resp. spíše bojovnice, protože ženy jsou schopné vydržet více, než muži, jsou na znevýhodňování a tyranii zvyklé tisíce let a navíc jejich nárok na obrození je mnohonásobně silnější, než u mužů.

V ženách je budoucnost a naděje, že se věci změní.

I z toho důvodu, že ženy jsou na spirituální světy přirozeněji napojené, než muži a kvůli misogynní antikultiře, která tu převládala tisíce let, jsou zvyklé být myšlením vždy v undergroundu.

Je nemyslitelné, aby amorálnost nějakých nelidských zločineckých zrůd z tajných služeb a církve, jejich prolhanost a pokrytectví, nadále devastovaly společnost a přírodu.
Je nesnesitelné, aby se např. nadále tvrdilo, že mikrovlnné 5G sítě nemají vliv na hromadné vymírání hmyzu. Už z logiky věci vyplývá, že to je nesmysl, přesto této lži věří spousta lidí.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter