Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
JSI?!
Autor: j.f.julian (Stálý) - publikováno 24.6.2021 (19:43:19)


 Čtenář - 4.7.2021 > analfagot> Tak to bude opravdu Svoboda, když před jejím definitivním nastolením lidové soudy popraví jen tolik nelidů, které tihle magoři označí za viníky. To si to pak budem děsně užívat, že budeme svobodní a konečně nás zas bude chvilku okrádat někdo jiný. Lanďák a Julián, naděje zítřka i pozítřka. Předpokládám, že si oba vůdci spravedlivě rozdělí pravomoci, aby hned v počátku to krásné osvobozenecké hnutí neoslabila nějaká frikce. A nezapomeň, že si musí oba napatlat na držku českou vlajku jak fotbaloví fans, než promluví k lidu a proslov zakončí jak Šmel Gibdaughter ve statečné ledvině. I když je možné, že lampionka navrhne úplně nový motiv vlajky pro novou a lepší dobu. A kdo se jí vysměje, bude rovnou rozdrcen a sešrotován za hanobení nového a lepšího státního symbolu. Ke státním symbolům jistě díky ní přibude také čínský lampion. Nebo spíš méďa. Tak jako tak, já jen doufám, že ty lidové soudy povede egil, kterého už zajisté svrbí geosoudcovské kladívko. Ten jak se rozmáchne a do úderu vloží celou svou masu, dopad spravedlnosti bude tak drtivý, až odsouzencům spadne čelist. To pohrdání egilovo bude ještě horší než sama smrt. Jakmile udeří egil, šutry se drolí napadrť. Věřím, že s novým establišmentem se pokurví i kurvísek. On to tak nemysleeel. On je chlap rovný jak jeho nosní chlup. On jedině z očí do očí, přes brejličky. On je morální držák a prázdný stojan na rezavá kola, která jediná asi zbudou občanům nového, lepšího, prosperujícího státu, takže i kurvísek se prokurví ven ze své provinilé samoty. A pak, pak už bude nafurt dobře, protože vědci osvíceni novými poznatky, jež vyjdou najevo po připojení vědmy jitky křovinaté kosmopitky na vesmírný tok duševnch zdrojů, objeví elixír věčného mládí a kód na nesmrtelnost, takže janďák a lulián ani nemusí hledat nástupce, jimž předají Říši svobody a věčného dobra. Prostě se obětují věci a povedou to sami až... až... úplně do řiti. Hlavně ať se ta Říše jmenuje Totemistán.
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter