Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Návrhy ilustrací, žákovské citáty -ad ..Muž a žena, 06. kapitola
Autor: Zeanddrich E. (Stálý) - publikováno 22.8.2021 (15:24:54)


 čtenář PřilítliMimozemšťani - 24.8.2021 > čtenář> 

Zeanddrich a Slováček, dva prožidovský kolaboranti, tuhle věc ukázali v celé širé kráse.

"Peslov (Občasný) - 7.4. > Mám v izraelském národě -a nejen v Izraeli, ale po celém světě-spoustu přátel. Pociťuji tedy povinnost i jistou kompetenci hájit je proti útokům všeho druhu. Je ale pravdou, že síla židovského živlu po druhé světové válce opět roste, a že tedy zvládají účinně brát svou ochranu do svých rukou, prakticky kdekoliv ve světě."

Ať se žiďáci laskavě sestěhujou do Izraele, přestanou se roztahovat i se svou národní identitou po světě, narušovat národní politiku všude, kde žijou a bude po antisemitismu.
Jen u nás je tolik kolaborantů, pro který je žid víc než čech, že je to na blití.
Co si myslej??? Že se budou chovat jako svině a hájit si svý nároky nějakým mafiánským Mosadem bez ohledu na kterým území kterého národa se roztahujou???
V historii bylo tolik národů, které ztratily a neuhájily území a prostě zanikly a my neznáme ani jejich jméno - a tyhle se udrželi díky parazitování na jiných národech a tvrdohlavosti o svý vyvolenosti.
Izrael je proočkovanej, tak tam brzo bude dost místa, aby se tam mohli sestěhovat všichni židi z celýho světa a zbytek můžou doobsadit arabové.
Snad od nich bude časem pokoj na věčný časy.

<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter