Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Multimédia
 > Multimédia
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BLBOST NÁRODA, nebo LHOSTEJNOST, která nás přivede do záhuby!??
Autor: j.f.julian (Stálý) - smazáno


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 25.8.2021 > j.f.julian> Tě můžu naprosto uklidnit, protože Islám v Česku není v plánu. Od začátku multidimenzionální války jsme rozdělení do dvou bloků, jak za studené války. My spadáme pod Rusko. V multidimenzionální válce se samozřejmě nebrala v potaz oficiální, v mainstreamu předkládaná politika. Tzn. na organizace typu NATO, EU, Islámský stát se sralo a ignorovaly se.

Ve všem rozhodovaly kultické proudy energií Země, ve spojitosti s mimozemskými systémy a základnami a vesmírnými technologiemi.

Bylo potřeba zabránit střetu Evropy a orientálních zemí. Proto jsme se na pomyslné Železné oponě, (neboť náležíme ke slovanskému kmeni, tzn. kulticky spadáme pod kmen Rusko), přidali přátelsky k Rusku a Orientu a utvořili jsme EuroAsia spolek.
Oponenty nám byli Deep State v iluminátském USA, spojené s karmicky prohnilou západní Evropou a Izraelem.


Uprchlíci stále prchali do západní Evropy, přesně podle kultických vlivů.
Pokud by se doopravdy svět podřídil NWO, jakože nepodřídí, tak by se západní Evropa stala vazaly islámu a my spadli pod Rusko.

Nicméně vývoj se vydal dobrým směrem. Trump stočil politiku USA k věnování se sobě a spolupráci s Galaktickou federací a boji proti Deep State a Putin samozřejmě o GF ví. A v Sýrii si proklestil zpátky cestu Asad.
Takže na světě zůstal mír a žádná světová válka nevypukla. Až na ten rozbitý Blízký východ.

Detaily a okolnosti multidimenzionální války na politické a náboženské úrovni jsou tak nekorektní, že se nedají pořádně sdělit, aniž by tě zavřeli, nebo chtěli ukamenovat.

Nicméně, věc se zadařila a zdá se, že i velice etnicky rozmanitá západní Evropa může sehrát svoji roli v pozitivním slova smyslu díky snadnějšímu přenosu informací mezi poznatky jednotlivých kultur.

Protože jednu z nějvětších šancí, že na bázi volné energie, novodobé fyziky a mystiky, začnou znovu létat na koberci zrovna Arabové. Mají přirozené magické myšlení.

My, pokud by se něco chtělo pokakat, kdyžtak skončíme pod kapánek technicistním Ruskem.
Ale dimenzionálně rosteme, takže spíš to bude zase jinak a ve stylu to nevymyslíš.


Stejně si ale nedokážu vybrat ve volbách.
Ty debilní piráty určitě ne.
Se pojmenujou PirátStán kreténi - kdo tohle může volit???


Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter