Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
BUBUBU ++ paragraf 402 o apartheidu!
Autor: Palach (Občasný) - smazáno


 j.f.julian (Stálý) - 19.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> zrovna ty, že jsi tak naivní...

Mě vyhodlili z práce, ale já jsem zvyklý, takže ok.
Naprosto nesouhlasím s tím, že by to mělo končit, stačí si přečíst Seznam. Už straší s dalšími mutacemi, lidi prudí, obviňují neočkované ze smrti jiných, daleko důležitější než zrušit povinné očko je zrušit restrikce a do toho se Fialům nechce! Teď nechtěli vyvolávat ostrý souboj, já bych se nenechal ani kdyby bylo povinné, ale je to jen příprava na tzv. Europskou armádu, nebo policii-jak to chce kdo nazvat, tohle je jen odsunutí. Mrtví budou i kdyby Bohuňa na kozách jezdila! Lidé jsou nepoučitelní a mají krátkou paměť. TY JSI SNAD NEČETLA AGENDU 30? TAM to je popsané,-cukr a bič, začnou zavírat nepohodlné, cenzura, omezování internetu a když oslabí odpor, znovu udeří, ale tentokrát už natvrdo!
Ale ok, myslete si co chcete, mě už se to fakt netýká, já za ovce už bojovat nechci, tedy i já jsem došel k nějakému poučení... Další věc je, že zrovna v den kdy Pfizer nedostal definitivní požehnání a stále zůstává experimentem, to prostě udělat nemohli povinným. Všechno jede v souvislostech, jenomže lidi si vyberou jen co chtějí, do souvislosti to nedají, protože nejsou bystří a pak už jen čumí. Protože zrovna sleduji film Palach, tak si vzpomínám na 68, kdy národu sice svitla naděje, ale s dnešními zkušenostmi, které 60ti letí v té době také měli, bych okupaci předpokládal. 99% lidí ne!
Vždycky jsem to těm "dospělým" vyčítal, ale zase nejsem tak primitivní, abych si myslel, že nevím, že jsme neměli žádnou šanci, což ukázalo MLR 56, Mnichov, padesátá léta atd. DNES je ta síla covid fašismu ještě ucelenější a silnější, než SSSR. Tohle, když si uvědomíte, tak vám dojde, že tahle "revoluce" musí být shora, a že lidi nic nezmůžou. Ale nechci dělat paniku a vést poraženecké kecy, jen se prostě nemám z čeho radovat, jako lidi na chatech...

Ten plakát je supr.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli j.f.julian
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter