Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Události mimozemské války, dimenzionální technologie a pokus o rekonstrukci událostí
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.1.2022 (21:20:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ona prohlašuje, že kdyby věděla, že to její video "finální bitva" bude mít takový úspěch, že by to nezveřejnila.

Tohle je možné ve dvou variantách.

1. V situaci, kdy vládne složitá organizace a ustala válka a připravuje se kontakt a probíhají dimenzionální projekty na oslovení lidské mysli a všichni zúčastnění vlastně nic moc až tak aktuálního nemají, kromě zprávy "ustala válka, frekvence stoupá, situace je napínavá" ... tak do této dumavé situace vstoupila blond kravka, která ví a vlivem algoritmu, kdy jsou přiřazována tématická videa se její video stalo magnetem pro všechny, kdo očekávají, že fakt něco ví. Plus se samozřejmě musí započítat přirozená reakce si tuto bizarnost, kdy mladá blondýna něco prý ví, prohlédnout.

2. Když už se objeví blonďatá kravka, co ví, co se složitou dimenzionální situací a je tak blbá, že si myslí, že Svobodová Křešová je znalec věci, tak to musí NWO doposud ovládající prakticky média katapultovat nabízením a podbízením, jinak by byli úplně blbí. To je přece poslední rána do hlavy pro všechny v kontaktu s reálnými mimozemšťany! Takovou nespravedlivost nestrpí, aby si o ně všichni jenom utírali boty a tadytu piču zmalovanou milovali!

Obě varianty jsou pravděpodobné.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter