Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Události mimozemské války, dimenzionální technologie a pokus o rekonstrukci událostí
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.1.2022 (21:20:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 21.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Ale aspoň víme, jak se stát jůtuberem.
Natočit to pro debily.




Jé, ona už zabrousila do všeobecných nablblých filosofií, když tu najednou ví, že nemá smysl bojovat proti temnotě, že rozlišovací schopnosti jsou už out. ... chcípnu, než to doposlouchám...

Ona si myslí, že mi mění vibraci na světlo a lásku, že ty pičoviny, co produkuje, mi prosvětlí život, že stačí nebýt naštvaná a prozařovat nitro.
Mně prosvítí hlavu jenom naděje, že má někdo i mozek v hlavě a když se podívá na nebe, nebude lhát.

Brožová do toho mudruje, že rozum teď není potřeba, že je třeba cítit cítit cítit. Že mimosmyslové vnímání se nijak netluče s rozumem a že to, že za nerozum považujeme normální reality, trocha nějaký ty konspiračky o NWO, nic nic prázdno tuna debility. Třeba to vypnu a nedokoukám :-)


Vodnář je prý o spojování, jak na tohle přišla proboha. Ten je o svobodě a vývojářství, to je tak spojovací bóže....

Prý je vodnář o bezpodmínečné lásce cha cha, neznám větší kravinu, bych o tom musela něco vědět.
Dokud to nepojde, tak to nejde milovat, davy nejde milovat a už vůbec bezpodmínečně.

Přes makovo jablečno tvarohový koláč chce legitimizovat svoje cpaní se do oboru, kde nemá co dělat a zrušit kritické myšlení... chcípnu, chcípnu, než to dokoukám, máte naději mí zavilí nepřátelé

Ona říká, že všichni jsou odmalička vedený k tomu, aby se nezajímali o své myšlenky, emoce, touhy a pudy... proboha co se jí v dětství stalo, není z nějakýho temného iluminátského rodu???


Brožová říká, že když nás společnost nebere, je to tím, že nebereme sebe. Já se beru, nechci sektu, musím se starat. A nehodlám nikoho milovat zadarmo, dokud nezdechnou a nezůstanou na světě jenom lidi. To dá práci, publikovat a odrazovat potenciální láskofily.

Matějčková má nějakou emoční poruchu, slyší v hlavě písničky a podle toho pozná, že je smutná ...
Taky vymyslela, že bezpodmínečnou lásku může cítit, když pochopí, že nikoho nepotřebuje.
To už je na mě moc složitý.

Nejdřív práce, pak koláče je prý taky out, dělejme, co nás baví...já to dokoukám.

Mám prý plynout bez komentování ... já bych jí ten přeliv srovnala...

Andrea Křešová jí dává naději, stejně jako Elenka, jak jinak.
Připravuje se Míša na to, že ufouni neufouni je to možný a lidi jsou jak malý děti, když věří na záchranu.
Kdyby byla všichni jako Míša Matějčková, tak jsem na misi hodila bobek, to je jasný.

Tak a dokoukala jsem to, máte smůlu mí zavilí nepřátelé ... taková šance promarněná. Najděte další káču a natočte fakt video, který mě už konečně zabije.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter