Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Události mimozemské války, dimenzionální technologie a pokus o rekonstrukci událostí
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.1.2022 (21:20:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Abych udělala závěrečné shrnutí.
Tak moje dílo, které je vážně jen pro ty, co téma Galaktické federace doopravdy zajímá, jsem mohla vytvořit jen díky racionální, byť dimenzionální chápavosti, klasickému ověřování faktů, jak na nebi, tak na internetu, kritickému hodnocení informací a jejich analýze.
Začala jsem s tím, až když jsem se vrátila vykoplá z vesmíru a chaotického časoprostoru dlouhodobým pobytem v černé díře nekonečna, která mi vymlátila nepřátele, já přestala mít strach a taky jsem byla konečně stabilizovaná v časoprostoru a tím pádem jsem získali "pevnou" půdu pod nohama.
Tak jsem se uzdravila natolik, že jsem byla schopná vidět videa a racionalizovat si úsudek.
První, co mi pomohlo, byl zdroj "Amenti", což je údajně poselství z mimozemských disků, kde to začíná azurity a kočičáky a dobýt grál. To jsem se chytala a když řekli, že Jehova je svině, byla jsem doma.
To mi dodalo naději a tak jsem pokračovala a hle!
Moje rekonstrukce. Neuvěřitelně zasvěcené dílo, které má 10 shlédnutí!
Chudinka jsem, nemůžu si pomoct.
Co to stojí práce, něčeho takového docílit!


No a do toho Míchaela Matějčková.
Vytáhne koláč a řekne, že se budem spojovat.
Od toho, že někdo je makový a jiný takový, slouží odjakživa diskuze a argumentace, kritika.
Plus schopnost rozeznat dobro od zla.
Dobrem se myslí myslet to ryzím způsobem ze srdce, zlem se myslí vymezovat se Stvořiteli intrikováním proti těm ryzím.
Tahle schopnost vidět, myslet a všimnout si a umět zhodnotit se docela nosí, kor po infiltračním fofru Drakoniánů v Galaktické federaci.

Nevím, jestli Míšu Matějčkovou katapultovalo NWO, protože taková kravka se jim hodí, nebo je holka pragmatičtější, než by se jeden divil, rozhodně ale to chce NWO, to co pindá tahle kravka.

Nekrizizovat, nediskutovat, rozemlít na srajdu.
Vypatlaná generace, která zažila falešný pocit, že je na někom nezávislá je jejich velký nástroj.




<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter