Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Události mimozemské války, dimenzionální technologie a pokus o rekonstrukci událostí
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 20.1.2022 (21:20:34)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 22.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Vůbec nevím, jak na tuhle věc nahlížet - jako na řízenou agitku NWO, kde jsou Křešová Svobodová, Příznaky Transformace a Michaelka Matějčková dobře zaplaceny, aby šířily vlny čistokrevné idocie a pomlouvaly skutečnou Galaktickou federaci?

Nebo na to mám nahlížet jako na děsivý intelektuální a spirituální úpadek, který vzniká přirozeně a je to v tom případě čistokrevná tragédie?

Vůbec se mi nechce se smiřovat s vizí nějaké holčičky, která chce všechno smíchat do jednoho guláše bez rozlišovacích schopností, degradovat veškeré obranné mechanismy společnosti vůči blbosti na zastaralé nepotřebné přístupy a sundat intelektuální úroveň novodobé mystiky, vědy a esoteriky a exopolitiky na špatně pochopenou kašičku, která se zvrací idiotům do oušek.


Tohle není dobrá cesta.
To je úpadek.

Lidi je pro budoucnost potřeba pročistit.
Doufám, že zemřou očkovaní a už nebude třeba nic přežvýkávat pro vypatlané davy a originální informace budou pochopitelné a nebudou se degradovat.
Pokud očkovaní nezemřou, tahle blonďatá debilita bude silnější a silnější, výsměch lidem, co se nadřeli při dimenzionální válce bude stoupat a nakonec zvítězí biorobotika a vypatlanost, doufám, že chcípnu.


<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter