Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 23.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 

Přecházíme do pole vesmírného světelného vzestupného pásu, proudu, do kterého když se dostaneme, tak budeme povzneseni už navěky.
Ten proces je už nevratný, to je na tom to skvělé.
Tzn. už je rozhodnuto, ten kritický bod, kdy se rozhodovalo, jsme už přešli a naštěstí byla celková frekvence a vůle planety, lidstva, galaktické federace a dalších zúčastněných natolik dostačující, že přecházíme do toho světelného pásma vesmíru.
A to nezvratně.

Špatná možnost už padla - to by bylo, že bychom byli frekvenčně natolik dole a lidstvo tak beznadějně vypnuté, že bychom se fyzikálně toho pásu nebyli schopní dotknout a nebyli bychom k němu přitahováni a pak by se náš vývoj vydal zase směrem dolů až do nevratného úpadku, zotročení, degenerace a následnému konci planety i lidstva.

Mluví se o tom v různých channelingových sděleních.
U Eli Staníkové na youtube jsou teď namluvená dvě videa od "Aurora Ray", jedna je od Plejáďanů, jedna od Galaktické federace.

https://www.youtube.com/watch?v=EDbdaZ-abtc
Galaktická federace 17.1.22 Aurora Ray

https://www.youtube.com/watch?v=S-OrAZaGGaE
Plejádská zpráva. 13.1.21 Aurora Ray

Podle mě je zpráva od Galaktické federace pravdivá, repsektive tam nenacházím nic, proti čemu bych se nějak vyhraňovala a ta zpráva od Plejáďanů je dost švihlá a jsou tam věci, proti kterým bych se vyhraňovala, kupř. ujeté zprávy o domácích mazlíčcích (nic proti nim), jak to všichni do jednoho budou mít super a nikomu se nic zlého nestane, nebo že přiletí v lodi velké jako střední město, to ať si strčej laskavě za klobouk.

Snad se jednou dozvíme, jak je to s Plejáďany, protože podle vlastních zkušeností vím, že byli zmanipulovaní od Drakoniánů, proto jejich zprávám moc nevěřím.

Prakticky to bude znamenat, přechod do světelného pásu, že se budou muset otevřít hlubiny a z těch nejdřív vyvřou běsy a zařádí si.
Míra nánosu pokrytectví, hlouposti této společnosti, přirozené bezohlednosti, násilí a tolerované úchylnosti vyjde na povrch k řešení.

Snažím se zařídit, respektive s Galaktickou federací a planetou máme program, že než aby se rozpoutala světová válka, tzn. kdyby NATO chtělo vyprovokovat válku, protože Rusko k tomu vůli nemá, ač nám NWO média vnucují, že jo .... tak místo války by se zpustily přírodní katastrofy takového rozsahu, aby po válce už nikdo neštěkl.

Lidi si užijí dost utrpení skrze umírající a zmrzačené očkované, které bolí klouby a celkově jim není moc fajn.
A je skutečně extrémně naivní si myslet, že se miliardy oočkovaných, kteří z mého pohledu nemilosrdně zkolaborovali s NWO, bez přemýšlení, z hloupých důvodů, že se budou ty miliardy lidí zázračně uzdravovat.
Umřou.
Ve špatné verzi by se změnili několikaletým procesem na bioroboty.


Civilizační kontakt s Galaktickou federací je stejně tak nevyhnutelný.
Létají po nebi, jsou vidět.
Kdyby nechtěli ten kontakt, nebudou na nebi, nebudou vidět a nebudou posílat Roška s fotkama.

Jak jsem zvyklá na alternativu a přemýšlet normálně bez nějakého stupidního akademického svazování mysli podle posledního jezuitského paznehta, tak jsem včera byla až smutná z šoku, jaký jsou ty akademici chudinky, divím se, že ještě nechcípli nudou a odumřením mozku.

Tomáš Petrásek: Mimozemšťané už o Zemi určitě vědí. Setkání pro nás může znamenat smrtelné ohrožení
https://www.youtube.com/watch?v=uKjdUElS0dE

Nic proti Petráskovi, ale jak tohle někdo může vydržet?
Neznají dimenze chudinky, snad neumřou šokem.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter