Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


Kdo se má dívat, jak nějaké idiotské blondýny, co se roztahaly po esoterické scéně a které podporuje Brožová z Příznaků Tranasformace poškozují dobré jméno Galaktické federace, veškerou jejich ideu a dosavadní výsledky?

Já z toho šílím, když vidím, jak je tohle marný, jak jsou lidi vydudaný, včetně těch probuzených ezo znalců, když věří takovým nesmyslům, v takové míře.

Nějaká blonďatá káča řekne, že rozlišovat zlo a dobro je špatný zastaralý přístup, že komentovat, když se mi něco nelíbí, je špatné a lidi tomu tleskají?
Vždyť přesně to chce NWO, takový vypatlaný debily.

Nebo Svobodová Křešová ve svém posledním videu, které vymazala, s Megan, říkala, že komentáře nesleduje, že nemá ráda diskuzi, že jsou lidi teď napadený nějakými zlými robůtky, či co .... jé kráva, to je na pár facek.
Začne poškozovat mimozemské projekty, odrazovat lidi od kontaktu, strašit je nějakými umělými inteligencemi, aby se báli mimosmyslového přenosu, jak o něm informuje Chvátal a nikdo nesmí ani nic říct????
To by se těm píčám líbilo.

Přitom sama Svobodová Křešová podporuje informační zdroj Elena Danaan - Dr. Salla, kde padají takové myšlenkové skvosty, jako je třeba to, že Elon Musk, Bezos a další zmetek spolupracují s Galaktickou federací, že mají vytvořit nějakou flotilu, aby odvezli politiky a vojáky! A zbytek nechali pochcípat při nějakém solárním výbuchu.
Jaktože v tom nevidí lidi NWO?
Vždyť to je přesně jejich plán!
Spadl jim na hlavu granát nebo co?

"Elenina odpověď zdůrazňuje význam Artemisových dohod a vedoucí roli USA pro následující roky".
"Artemisovy dohody tvoří rámec pro spolupráci civilní, korporátní a vojenské sféry,...,"
"..., vesmírné velitelství Austrálie, Kanady, Francie, Německa, Nového Zélandu a Spojeného Království úzce spolupracuje s Vesmírným velením USA a Space Force, ..." (to mají být jako hodný hoši ,,, blinkací smajlík)
"


https://www.youtube.com/watch?v=-2ybZbAJMlc



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter