Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Blondblběny o mimozemšťanech
Autor: PřilítliMimozemšťani (Stálý) - publikováno 22.1.2022 (18:18:26)


 PřilítliMimozemšťani (Stálý) - 24.1.2022 > PřilítliMimozemšťani> 


A tuto kritiku esoterické scény nedělám z nějaké žárlivosti, že já nikde nevystupuju.
Nestojím o to, nikde ukazovat ksicht a vést duchovní rozpravy k davům.
Protože moje funkce je v podstatě něco jako "bojový mág" za Galaktickou federaci, nemám aprobaci k informování veřejnosti nějakým masovým způsobem.
A uvědomuju si, že moje vlastní zkušenosti a zážitky jsou nesdělitelné pro nekorektnost a navíc, jako psychické médium
rozhodně nemám jakoukoliv záruku, že mám skutečně pravdu.
Kdyby moje sdělení vidělo 150.000 lidí, trpěla bych strachem, že třeba tu pravdu nemám a ublížím jim.
Proto publikuju tady.
Měla jsem za úkol publikovat, tak jsem svoje sdělení odpublikovala a svoje postoje ve věcech týkajících se mimozemšťanů sděluju dále.
Dnes chápu, že to je přínosné, i v tom malém měřítku, protože existuje aspoň moje sdělení,
jako malá oponentura proti NWO kolosu.
Aspoň něco.
Jinak všichni bohužel mlčí, diskuze neexistuje a obávám se, že ani nemůže,
protože lidi se v tématu neorientují a nechápou praktiky NWO, nemají představu.
Bohužel, nikdo si nemůže být jistý, kdo za jaké zájmy kope a hlavně vládne na ezo-ufo scéně extrémní nezodpovědnost.

Psychická média mají právo sdělovat svoje channelingy na svých youtube kanálech, či webových stránkách.
Překladatelky je mohou překládat a prezentovat na svých youtube kanálech, či webových stránkách.
Ale tam se mají držet!
Proč překladatelka dělá závěry nad věcmi, kterým nemůže rozumět?
Protože je nezodpovědná káča, proto! Měla by trochu kriticky myslet, jak to nemá ráda čůza Matějčková.
A ne, že se pokusí svoje nespolehlivé sdělení rozšířit masově mezi lidi!

Kde má ta Eelena Danaan důkazy?
Vždyť je na tom stejně, jako všichni, nemá je.
Tak proč je tato tak protěžována?
Záměr NWO.



<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli PřilítliMimozemšťani
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter